وبلاگ نويسي وبلاگ نويسي .

وبلاگ نويسي

ان ال پي چيست

 ان ال پي چيست ؟ بنظر شما ميتوان از تكنيك هاي ان ال پي استفاده كرد و به آهنرباي جذب پول و ثروت تبديل  شد و قانون جذب پول را بكار گرفت؟ تفاوت nlp با قانون جذب چيست؟ آيا تكنيك هاي nlp براي برگرداندن عشق به رابطه با قانون جذب عشق در يك راستا عمل ميكند؟ داشتن اعتماد به نفس بالا و همچنين عزت نفس سالم، قدرت ان ال پي را افزايش ميدهد؟ در اين مقاله خواهيد آموخت كه nlp چيست و چطور با آن قدرت ذهنتان را در دست بگيريد.

 
رابطه قانون جذب با nlp ( ان ال پي چيست )
قانون جذب و nlp ( ان ال پي ) اعجاز قدرت كلام براي برنامه‌‌ريزي ذهن خود و ديگران است! سالها پيش كه شروع به مطالعه قانون جذب وبعد NLP كردم، تصور مي‌كردم كه همه اينها تكنيك‌هايي براي شستشوي مغزي است و هر آنچه مي‌گفتند را رد مي‌كردم و تعجب مي‌كردم كه مردم چگونه مي‌توانند تا اين حد ساده لوح باشند و اين زودباوريها را ناشي از عزت نفس ضعيف  و طرحواره هاي ناسازگار اوليه آنها مي‌پنداشتم! سالها گذشت و مطالعات من ادامه داشت. حريصانه به دنبال آموختن بودم و هر كليدواژه اي كه به ذهنم مي‌رسيد را جستجو مي‌كردم؛ nlp چيست و چه كاربردي دارد، تمرينات nlp را چطور بايد انجام داد؟ تحصيل در رشته nlp چگونه است؟ آيا مي‌توان با nlp عشق را بدست آورد؟ تست nlp چيست ؟ با اشتياق زياد به دنبال مطالعه مقاله nlp ( ان ال پي ) بودم و به دنبال گروه nlp براي افزايش آگاهي و اطلاعاتم بودم؛ در هر كشوري كه وارد مي‌شدم به دنبال سمينارهاي موفقيت بودم. آنچه مي‌شنيدم و مطالعه مي‌كردم را فرصتي براي كسب موفقيت مي‌دانستم، چيزي را بدون امتحان كردن رد نمي‌كردم، اما تكنيك ها براي من كار نمي‌كرد. تا اينكه خيلي سال بعد زماني كه به معناي واقعي در حال غرق شدن در درياي متلاطم و طوفاني زندگي‌ام بودم راه رسيدن به موفقيت را كشف كردم. آنچه درباره قانون جذب و nlp ( ان ال پي ) آموخته بودم، به كارگرفتم و اينبار تفاوت در اقدام و عمل من منجر به كسب نتايج جديد شد و نتايج، غيرقابل تصور بود! اين مقاله جذاب را تا انتها بخوانيد تا به اعجاز قانون جذب و nlp پي ببريد.
 
 
NLP ان ال پي
 
nlp ( ان ال پي ) مخفف Neuro-linguistic programming و به معناي برنامه ريزي عصبي كلامي است كه براي اولين بار در سال 1970 توسط ريچارد بندلر و جان گريندر در كاليفرنيا بنيانگذاري شد. آنها ادعا مي‌كنند كه يك ارتباط بين فرآيندهاي عصبي (عصب شناختي)، الگوهاي زباني و كلامي (زبان شناختي) و الگوهاي رفتاري آموخته شده از طريق تجربه (برنامه‌ريزي) وجود دارد، و اين ارتباط مي‌تواند براي دستيابي به اهداف مشخص در زندگي تغيير يابد. NLP به زبان ساده يعني برنامه ريزي ضمير ناخودآگاه جهت دستيابي به اهداف شخصي و ويژه است و حتي با استفاده از اين روش مي‌توان مسير زندگي را تغيير داد.
 
حتما بخوانيد: ارتباط كاري چهار مقوله مغز ، ذهن ، ضمير آگاه و ضمير ناخودآگاه
 
NLP  چه ارتباطي با قانون جذب دارد؟
 
 
NLP چيست ان ال پي
 
طبق گفته قانون جذب: « هم‌جنس، هم‌جنس خود را جذب مي‌كند وشما به آنچه فكر مي‌كنيد، تبديل مي‌شويد. » قانون جذب مي‌گويد درخواست كنيد تا به شما داده شود؛ فلسفه قانون جذب بيان مي‌كند كه اگر شما بر روي نقاط مثبت هر چيز تمركز كنيد، مثبت بيشتري را جذب مي‌كنيد و بالعكس. بنظر مي رسد nlp ( ان ال پي ) و قانون جذب مكمل هم هستند. فلسفه‌هاي ديگري همچون قانون ارتعاش و غيره نيز وجود دارد كه در كنار اينها قرار مي‌گيرند.
 
حتما بخوانيد: قانون ارتعاش چيست؟ چگونه ارتعاش قدرتمندي بفرستيم؟
 
همه فلسفه هايي كه اشاره شد بيان مي‌كنند كه شما مي‌توانيد ذهن خود را، به شكلي كه مي‌خواهيد، برنامه‌ريزي كنيد. بسياري از افراد عاقل، زندگي خود را به مطالعه و انتشار قانون جذب و انواع آن اختصاص داده‌اند. كتابهاي بسياري نيز نوشته شده است از جمله:
پرنتيس مولفورد نويسنده كتاب افكار همه چيز هستند
ناپلئون هيل نويسنده كتاب بينديشيد و ثروتمند شويد
لوئيز هي نويسنده كتاب شما مي‌توانيد زندگي خود را بهبود بخشيد
وين داير نويسنده كتاب قدرت نيت/تغيير
باب پروكتر نويسنده كتاب شما ثروتمند متولد شديد
اكهارت تول نويسنده كتاب قدرت حال
نورمن وينسنت پيل نويسنده كتاب نتايج شگفت‌انگيز تفكر مثبت
برايان تريسي نويسنده كتاب قورباغه را قورت بده!
كوين ترودو نويسنده كتاب بخواه تا برآورده شود
و هزاران نويسنده و كتاب ديگر.
 
هر كدام از اين كتابها براي دلايل خاصي نوشته شده‌اند و اهداف خاصي را دنبال مي‌كنند. برخي براي پول، برخي براي سلامتي، و بسياري براي آرامش دروني و غيره نوشته شده‌اند و خواندن اين كتابها توصيه مي‌شود. شما بايد درباره فيلم مستند راز (۲۰۰۶) شنيده باشيد و احتمالا آن را ديده‌ايد. اگر نديده‌ايد و اگر مي‌خواهيد زندگي خود را تغيير دهيد، آن را در سايت راز موفقيت تماشا كنيد. شگفت‌انگيز است.


بيشتر بخوانيد: راز موفقيت


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۹:۴۵ توسط:سارا صدر موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :