وبلاگ نويسي وبلاگ نويسي .

وبلاگ نويسي

قانون جذب

مراحل قانون جذب {۱۰۰% كاربردي}راستش را بخواهيد بنظر من قانون جذب دقيقا شبيه به غول چراغ جادو است! كافيست كه آن را در اختيار داشته باشيد، آن زمان است كه زندگيتان به طرز شگفت انگيزي شروع به تغيير و تحول ميكند. بديهي است براي استفاده از اين قول چراغ جادوي شگفت انگيز كافيست طرز استفاده از آن را بلد باشيد و بتوانيد آن را احضار كنيد.از اين رو با ما همراه باشيد تا در اين مقاله بدون فوت وقت در چهار مرحله كاربردي مراحل قانون جذب را به روشني برايتان شرح دهيم و به آموزش قانون جذب بپردازيم.
مرحله اول استفاده از قانون جذب: تصميم گيري!مرحله تصميم گيري اولين قدم و اولين مرحله از مراحل قانون جذب و از سري مهم ترين مراحل قانون جذب است. در ابتدا بايد دقيقا تصميم بگيريد كه چه چيزي را ميخواهيد.پيشنهاد ميكنيم اهداف و خواسته هاي خود را دقيقا مشخص كنيد، حتي اگر ميتوانيد آنها را يادداشت كنيد. آنگاه در گام هاي بعدي يكي يكي، اقدام به جذب خواسته هاي خود كنيد. اين مرحله از مراحل قانون جذب را خيلي جدي بگيريد،در هر موردي از جمله قانون جذب عشق و قانون جذب پول و حتي جذب جفت روحي كارساز است. با استفاده از قانون جذب آنها را جذب كرده و به خواسته ها و آرزوهايشان برسند. براي اين كار پيشنهاد ميكنيم كه همين الان يك دفترچه يادداشت زيبا تهيه كنيد و تمام اهداف و آرزوهايتان را با تك تك جزئياتش يادداشت كنيد. همين كار ساده گامي عالي براي رسيدن به روياهايتان است.
تمرين مرحله اول استفاده ازقانون جذب:همين الان اقدام به نوشتن كنيد. هرچيزي را كه مي خواهيد و هر آرزويي كه داريد، با مشخصات كامل و واضح بنويسيد. فراموش نكنيد كه در اين مرحله هرچه با شفافيت بيشتري اقدام به نوشتن اهدافتان بكنيد، كائنات با سرعت بيشتري پاسختان را مي دهند.
زندگي، پديده‌اي ايستا نيست؛ تنها دو گروه نمي‌توانند انديشه‌هاي خود را عوض كنند: ديوانگان تيمارستان و مردگان گورستان. اورت ديركسنفيزيك كوانتوم و ثروت
مرحله دوم استفاده از قانون جذب: درخواست كردن!و اما مرحله دوم از سري مراحل قانون جذب درخواست كردن اهدافتان است. بعد از اين كه مرحله اول را اجرا كرديد و خواسته هايتان را نوشتيد حالا نوبت آن رسيده كه از كائنات درخواست كنيد و اما بهترين روش درخواست از كائنات اين است كه مجددا به تمام جزئيات اشاره كنيد. پس اگر مرحله اول را به خوبي اجرا كرده باشيد موشك خواسته هاي شما به سمت كائنات ثبت نام ميشود.
مثال: به دنبال جذب يك رابطه خاص هستيد، تمام جزيات رفتاري و اخلاقي فردي را كه ميخواهيد به زندگيتان جذب كنيد با جزئيات بنويسيد. مثلاً: من خيلي خوشحالم كه با فردي در رابطه عاشقانه هستم كه مهربان و خوش صحبت است و هر روز دست در دست هم به محل كارمان ميرويم.
فقط اين نكته مهم رو يادتان باشد كه! به هيچ عنوان از فعل آينده استفاده نكنيد، مثلا نگوييد كه من آن زن يا مرد روياي را در زندگي ام خواهم داشت. بلكه خواسته خود را به زبان حال بنويسيد. انگار كه همين الان به خواسته و هدفتان رسيده ايد. تا جاي كه ميتوانيد از چاشني احساس استفاده كنيد. سعي كنيد نوشته اي كه تهيه مي كنيد سرشار از كلماتي باشد كه از نظر احساسي حالتان را خوب ميكند. اين نكته رو فراموش نكنيد كه استفاده از كلمات احساسي حال دلتان را خوب ميكند، و زماني كه حالتان خوب باشد قدرت ارتعاشاتي كه به كائنات ثبت نام ميكنيد بيشتر است. نكته اي كه خواهش ميكنم همواره گوشه اي از ذهنتان داشته باشيد اين است كه، احساسات شما با ضمير ناخود آگاهتان ارتباط مستقيم دارد. يادتان باشد كه اگر ميخواهيد فركانس خود را همچنان در نقطه قوت خود نگهداريد، بايد هرروز درخواست هاي خود را به كائنات ثبت نام كنيد و هر روز به روياهايتان فكر كنيد. پيشنهاد ميكنيم يك چك ليست از اهداف، آرزوها و خواسته هايتان داشته باشيد و آنها را به صورت روزانه(ترجيحا در ساعات خاصي) مرور كنيد.
تمرين مرحله دوم استفاده از قانون جذب:اهدافي كه در مرحله قبل با جزئيات كامل نوشتيد به صورت روزانه مرور كنيد. اين كار باعث مي شود شما روي خواسته هايتان تمركز كنيد. هرچه تمركز شما بيشتر باشد قدرت فركانستان و در نتيجه سرعت محقق شدن خواسته هايتان بيشتر است.
مرحله سوم استفاده از قانون جذب: تجسم كردن!قانون جذب
يكي ديگر از مراحل مهم از سري مراحل قانون جذب تجسم كردن درخواست ها است. تجسم روياها يكي از مهم ترين كارهايي است كه بسياري از مردم  براي جذب رخ داد هاي دلخواه به زندگيشان انجام مي دهند. تجسم آرزوها تكنيكي بسيار قدرتمند و كاربردي است كه مورد تاييد دانشمندان نيز قرار گرفته است. اين تكنيك علمي راهكاري عالي براي تحقق اهداف، آرزوها و خواسته ها است.
مثلا: اگر همين الان تصور كنيد كه يك لواشك بسيار ترش و آبدار را بين دندان هايتا گذاشته و در حالي كه بوي ترشي آن در مشامتان پيچيده است آن را مزه مزه ميكنيد. ميبينيد كه با تجسم اين مورد بزاق دهانتان ترشح شده است.
از نظر علمي زماني كه انسان موضوعي را تجسم ميكند، مغز فرد شروع به ساخت مسيرهاي عصبي جديد ميكند، كه اين امر باعث كم شدن فاصله دنياي فيزيكي و دنيايي كه تجسم كرده ايد مي شود.
تذكر: فراموش نكنيد كه قانون جذب به اين معنا نيست كه يك بار تجسم كنيد و به اهداف و آرزوهايتان برسيد. تجربه تمام افرادي كه از قانون جذب استفاده ميكنند اين را به وضوح نشان مي دهد كه راه استفاده از قانون جذب تجسم مداوم و روزانه است. پيشنهاد ميكنيم براي تجسم كردن قبل و بعد از خواب را انتخاب كنيد، چرا كه در اين زمان وارد زمان آلفا مي‌شويد. لطفا فراموش نكنيد كه “تكرار مادر تمام مهارت ها است” پس اگر ميخواهيد از قانون جذب نتيجه بگيريد، آنقدر تمرين هايتان را تكرار كنيد تا تك تك آنها ملكه ذهنتان شود.
تمرين مرحله سوم از قانون جذب:روزانه ساعاتي را براي تجسم كردن در نظر بگيريد، در اين ساعات تجسم خلاق را تمرين كنيد. مكاني ساكت و آرام كه در آنجا بيشترين آرامش را داريد انتخاب كنيد هر روز در ساعات مشخصي در آنجا بنشينيد و تجسم كنيد كه به تمام خواسته هايتان رسيده ايد.

https://razemovafaghiat.com/keys-to-success-using-law-of-attraction/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۵:۴۸ توسط:سارا صدر موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :