وبلاگ نويسي وبلاگ نويسي .

وبلاگ نويسي

بيل گيتس

نوجواني بيل گيتس چگونه سپري شد؟گيتس در دوران نوجواني برنامه‌هاي پيچيده‌اي مي‌نوشت كه شيفتگي و علاقۀ او به سوي موفقيت را نشان مي‌داد. او به خاطر عشق و علاقۀ خود به برنامه‌نويسي كامپيوتر و همچنين به اصرار پدرش در سال 1973 وارد دانشگاه هاروارد شد، اما با اين وجود تمايل چنداني به تحصيل در آن‌جا نداشت. تمام اين مسائل در دسامبر 1974، هنگامي كه آلن مقاله‌اي در مورد ميكروكامپيوتر به گيتس نشان داد، تغيير كرد. او و آلن از فرصت استفاده كردند و با توليدكنندگان MITS تماس گرفتند و در مورد زبان BASIC براي آلتير (اولين كامپيوتر شخصي) با آن‌ها گفتگو نمودند. هنگامي كه توليدكنندگان MITS در پاسخ گفتند مي‌خواهند نمونۀ كار را ببينند، وي و آلن شبانه روزي كار كردند تا آن را آماده نمايند زيرا تا آن موقع برنامه را ننوشته بودند. آلن به آلبوكرك سفر كرد تا ببيند كه آيا برنامه روي آلتير كار مي‌كند يا خير. گيتس و آلن هر دو نسبت به اين قضيه ترديد داشتند. برنامه موفقيت‌آميز بود. گيتس از هاروارد بيرون آمد. بعد از اين موفقيت، گيتس و آلن مايكروسافت را راه‌اندازي كردند. در آن زمان IBM در اجراي سيستم عامل خويش مشكل داشت و درست سر بزنگاه، گيتس و آلن مايكروسافت را راه‌اندازي كردند.
پدر بيل گيتس ( شغل پدر بيل گيتس )پدر بيل گيتس، ويليام هنري گيتس دوم، وكيل دادگستري و يكي از سرشناسان شهر سياتل، واشينگتن بود كه در سن ۹۴ سالگي درگذشت. او وكيلي مورد احترام، يك منتور قابل اعتماد و خيري تاثيرگذار بود و مدت ها قبل از آنكه پسرش مايكروسافت را تاسيس كند قدم به صنعت تكنولوژي گذاشت و همين امر موجب آشنايي بيل گيتس با تكنولوژي در سنين كودكي شد.
داستان ازدواج موسس مايكروسافت ( بيل گيتس و همسرش )بيل گيتس - زندگينامه بيل گيتس - درآمد بيل گيتس در ثانيه - راز موفقيت بيل گيتس
بيل گيتس در ژانويه 1994 ميلادي پس از هفت سال با مليندا فرنچ از كارمندان مايكروسافت ازدواج كرد. مليندا در مصاحبه خود با مجله فوربز forbes مي‌گويد پسرهاي باهوش بسياري خواهان ازدواج با من بودند؛ اما هم من و هم بيل احترام خاصي براي هم قائل بوديم، البته آن روزها زني هم كه عاشق فناوري باشد، كمياب بود!
داستان طلاق بيل گيتسبيل گيتس ۶۵ ساله موسس مايكروسافت روزگاري يكي از سه فرد ثروتمند دنيا بود. همسر وي ملينداي ۵۶ ساله مدير سابق شركت مايكروسافت است كه در حال حاضر بنياد خيريه بيل و مليندا را مديريت مي‌كند. بيل گيتس در سال ۲۰۲۱ از همسرش مليندا فرنچ جدا شد و نيمه از ثروتش به همسر سابقش بر اساس قانون واگذار شد و او به رتبه ي پنجم ثروتمندان جهان سقوط كرد و رتبه ي سومين ثروتمند جهان را از دست داد. خبر جدايي اين زوج پس از زندگي ۲۷ ساله مورد توجه بسياري از افراد در سراسر دنيا قرار گرفت.
فرزندان بيل گيتسوي و مليندا داراي دو فرزند دختر و يك فرزند پسر با نام‌هاي جنيفر كاترين گيتس (متولد ۱۹۹۶ ميلادي)، روري جان گيتس (متولد ۱۹۹۹ ميلادي) و فوب ادل گيتس (متولد ۲۰۰۲ ميلادي) هستند.
قوانين سختگيرانه براي فرزندان بيل گيتسجنيفركاترين گيتس (به انگليسي: Melinda French Gates)، روري جان گيتس و فيبي ادل گيتس؛ فرزندان بيل گيتس حق نداشتند تا 14 سالگي طعم داشتن موبايل را بچشند. او 61 ساله در مصاحبه هاي خود مي گويد كه فرزندانش حق نداشتند تا قبل از 14 سالگي موبايل داشته باشند، موسس ميلياردر مايكروسافت همچنين حق استفاده از موبايل درسر ميز غذا را سلب كرده است. ثروتمندترين مرد جهان با 67 ميليارد دلار ثروت گفت فرزندان من براي تماشاي تلويزيون در پايان شب نيز محدوديت داشتند تا زودتر به رختخواب بروند و اين قوانين به نفع فرزندانم بوده است.
شايد شما هم شنيده باشد كه پسر بيل گيتس خود كشي كرد. اما بايد بدانيد خبر خودكشي پسر بيل گيتس شايعه اي بيش نيست.

https://razemovafaghiat.com/biography-bill-gates/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۵:۳۷ توسط:سارا صدر موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :